úterý 20. listopadu 2012

NAKUPY

Pekny vecer.......
Nedalo mi to a rozhodla jsem se vam jeste dnes napsat par radku.Jak uz jsem se zminovala v predeslem clanku,ze pojedeme odpoledne do obchodu,tak se jelo a k potravinam se nakoupili i jine veci,takze jsem si dnes udelala maleho jeziska skoro o mesic drive,ale musela jsem,pac mi to bylo lito v tom obchode to nechat druhym :-)Nechodim si na sebe kupovat veci kazdej mesic,ale kdyz se naskytne prilezitost,tak toho vyuziji jako treba dnes.
Jeli jsme na nakup do obchodniho parku Avion na Zlicine-bydlime kousek od toho,tak jsem pritele ukecala,ze nakoupime tam v Tescu,nez v Kauflandu.Nastesti neprotestoval :-)
Pri vstupu do Tesca uz me k nakupu lakave vybizela cedule,kde meli velkym pismem SLEVA AZ 70% NA OBLECENI FaF,tak jsem nevahala a hned jsem toho vzuyila anakoupila si par peknzch kousku a ja se vam s nemi musim pochlubit,pac do zitrka bych to asi nevydrzela :-)

pritel mi rika:budes vypadat jak stara baba :-)


tady mi rika,ze budu vypadat jak 13tka

dalsi leginy do sbirky :-)

Tak toto obleceni jsem si vybrala sama.Moc se mi libilo,tak jsem neodolala.Nevim,cim to je,ale uplne zacinam menit svuj styl oblekani :-)A co vam libi se vam me nove kousky v mem satniku? :-)

A tento kousek mi vybral muj pritel :-)Celkem jsem koukala a libil se mi ,tak jsem si ho vzala :-)Tchyne bude mit radost,ze mi nepolezou zada :-)
jen ted nejsem k tomu oblecena,tak to vypada divne s temi teplaky a tim trickem

46 komentářů:

  1. Dekuji,uz se tesim,az v tom nekam vyrazim :-)

    OdpovědětVymazat
  2. krásný kousky ale nejvíc jsem se pobavila s tím že tchýně bude mít radost že Vám nepolezou záda, jak kdybych slyšela svou babičku:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Dekuji Marci :-)
    JJ,nedavno jsme spolu byli nakupovat a ja mela buzimni bundicku do pasu a jak jsem se zohla u kocaru,tak mi vylezli cele zada a a hned jsem dostala pokarano :-)Ted dostanu pochvalu a to diky pritelovi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kytickovany rifle jsou uzasny. Kdybych nebyla takova konzerva (po trech hodinach v OC jsem zakoupila- svete div se- dalsi cerny dziny), tak do nich jdu hned. Akorat bych si nekupovala letni halenky, do leta bude mozna potreba jina velikost, ne? P.

    OdpovědětVymazat
  5. Dekuji,rekla bych ,ze v lete budou akorat:-)Mam radsi volnejsi :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teeeda, se máte v Praze, tady v Trauči takový slevy nejsou.Jinak moc hezký kousky, nechala bych se taky ukecat ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Dekuji....jj,tady v Praze jsou slevy celorocne..... :-)Kdyz jsem pritelovi ale rekla,ze v lednu jdu zase,tak moc nadsenej nebyl,ale to prezije :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné věci! Jen bych si k tomu kabátku pořídila nějakou barevnou šálu, ať to není tak fádní :)

    OdpovědětVymazat
  9. to se Vám opravdu líbí??? vždyt v tom kabátu vypadáte, jako kdyby Vám bylo 40!
    a ty černobílé kalhoty??? podobné má moje 85letá babička na dvůr.
    jste mladá, něco jste už shodila, tak proč se oblíkáte jako stará mladá??
    co něco moderního, barevného...

    OdpovědětVymazat
  10. Dekuji....jj,libi.No,nerekla bych,ze vypadam v tom kabate stare:-)A takhle ty cernobile kalhoty vypadaji jak babickovske,ale kdyz si ty leginy oblecete,tak to na tele vypada uplbne jinak.
    Je tezke hodnotit obleceni,kdyz kazda zena ma jinej vkus a kazde s elibi neco jineho.Samozrejme se nehodlam oblekat jak nejaka stara zena:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Můj styl to také není taky se mi to nelíbí, ale každého věc .

    OdpovědětVymazat
  12. v tom kabátu vypadáte jako stará drbna. fakt není pěkný, seberte rozum do hrsti a někomu ho udejte. větší hrůzu jsem už dlouho neviděla.

    OdpovědětVymazat
  13. a ještě jedna věc - je vám malý. Knoflík je napnutý, dělá vám to nepěkné faldy...

    OdpovědětVymazat
  14. Legíny i kalhoty jsou moc pěkné a jednobarevných triček není nikdy dost :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Nezlobte se na me,ale vy v nem chodit nebudete!Jak uz jsem rekla,kazdemu se libi jina moda :-)
    A nerekla bych,ze mi je maly,pac jsem si koupila kabat o dve cisla vetsi,abych ho prave zapla,kdyz si pod nej dam svetrik :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Kiki,dekuji :-)Jednobarevna tricka mam nejradsi,pac ty se hodi ke vsemu :-)

    OdpovědětVymazat
  17. taky se mi v tom kabátu vůbec nelíbíte, dělává vás to starou. myslím že jste šlápla vedle, tohle není typ kabátu pro mladou maminku.

    OdpovědětVymazat
  18. tak se nám vyfoťte prosím i v ostatním, neumím si ty leginy a kalhoty na vás představit. děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. samozrejme vyfotim,ale az budu mit v planu si je nekam vzit :-)

      Vymazat
  19. Dekuji za vas nazor :-)Vybiral mi ho pritel a ten by nikdy nesahl po duchodcovske mode :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejspíš z vás chce mít šedou myš.

      Vymazat
    2. no to asi neeeeee :-)ten si na toto davam moc velkeho bacha :-)

      Vymazat
    3. jenže tento kabát je zrovna důchodcovský, a jak koukám, tak je tady toho názoru více lidí.

      Vymazat
    4. tak se ze me stala duchodkyne :-D :-D :-D

      Vymazat
    5. Myslím, že jsou ty kousky nadčasový a pěkný. Všechno se dá vkusně a dobře nakombinovat, když se to umí. Na ramínkách to ne vždy vypadá tak dobře jako na postavě. K Monče se elegantnější styl hodí víc než rockerský vesty a kožený kalhoty. Myslím, že vaše jízlivé komentáře jsou, milý anonyme, nemístné. kdybyste se tak radši podepsal(a) pod svůj text :-))

      Vymazat
    6. Elegantní? Ten kabát? Bohužel, nesluší ji, je jak pro důchodce. a ano, je to můj názor, pokud se to Monice nelíbí, tak si může bloknout diskuzi, pokud je jen pro pochlebovače.

      Vymazat
    7. Vas nazor vam samozrejme neberu,ale kdyz mam na sobe teplaky a domaci tricko,tak v nem nikdy nebudu vypadat IN :-)
      Kdyz jsem mela rifle,tak to vypadalo take jinak :-)

      Vymazat
    8. Já myslím, že se dá názor vyjádřit i shovívavěji, ale konec konců...je to vaše vizitka:)

      Vymazat
  20. pěkně si nakoupila:-)k tomu kabátku bych taky určitě volila nějakou barevnou šálu na oživení,jinak ti sedí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc......no,mam doma jen hnedou,bilocerno a svetle zlutou,takze budu muset jeste doplnit zasoby v salach :-)

      Vymazat
  21. Dominiko, diskuze jsou od toho, aby se diskutovalo! Monika čeká jen kladný komentáře, už se to projevilo v x dalších skupinách na fb i jinde, jakmile se Monice řekne něco negativního, tak se uprdne a ze skupinek odchází.
    a ten kabát??? Modní peklo!!!
    a rozhodně to není těma teplákama, jak se vymlouvá, vypadají totiž jako normální černé kalhoty, takže to jinejma kalhotama nezachrání.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danielo,
      já chápu, co chcete říct. Všichni Váš názor respektujeme, jen si myslím, že Vaše vyjádření názoru je přespříliš "štiplavé" a staví Vás do nehezké pozice a to je, myslím si, vzhledem k vašemu intelektu na škodu. Víc k tomu asi nemám co dodat a budu se těšit i na případnou návštěvu svého blogu www.denikjednemamy.blogspot.cz

      Vymazat
  22. Mila Danielo,necekam jen na kladny komentare,ocekavam i ty negativni :-DZe skupin jsem neodesla kvuli negativnim komentarim k mym prispevkum,ale z toho duvodu,ze jste me nebavili.:-DBohuzel jsem ve vasich skupinach nenasla podporu,ale spise pomalu jen same shazovani,takze prominte,ale s takovyma skupinama se muzete jit akorat zahrabat...se ani nedivim,ze tam s vami skoro nikdo nehubne :-D
    Bohuzel se tady ani nikdo nevymlouva na teplaky,takze asi tak :-)A kabat je uplne normalni :-)I kdyby se mi libilo chodit v pytli,tak v pytli chodit budu.Jinak dekuji moc za vasi reakci :-)Preji pekny zbytek dne :-)

    OdpovědětVymazat
  23. to je zajímavé, že jste vždycky odešla, až když někdo něco řekl proti vám (ve více skupinách), do té doby vás bavilo přispívat a chlubit se s fotkama, kde byl rozdíl třeba cca 300g (to je teda fakt mega úspěch a na těch fotkách to bylo tááááák krásně vidět)
    a jestli myslíte, že shazování je to, když Vám někdo řekně něco důležitého k vašemu jídelníčku, tak to je vaše chyba, že nechápete dobře míněnou radu.
    ale vy máte svoji hlavu, a jak se říká: komu není rady, tomu není pomoci :-)

    at žije jojo efekt a shazování svaloviny místo tuků


    a nevím, kterou skupinu přesně myslíte, ale u nás se hubne výborně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je moje vec,jestli jsem ze skupiny odesla nebo ne.....jestli vam to nedoslo,tak kazda ji a hubne podle sveho a ne podle rad druheho :-)
      presne tak ,mam svoji hlavu a ja vim,co je pro me dobre a co ne,takze zrovna vase rady danielo nepotrebuji :-)jojo efektu se nezaleknu,pac budu delat vse proto,aby se u me nedostavil...za 5 .mesicu se teda nedostavil a ani nedostavi,to vim predem :-)a nemyslim si,ze bych shazovala svalovinu...ale pro vasi radost se budu muset asi nechat premerit :-)
      pokud hubnete,tak vam preji mnoho uspechu ve vasem hubnuti a zaroven vam moc dekuji za vase komentare :-)

      Vymazat
  24. Koukám, že nákupy tu vyvolaly příval komentářů :)))

    Mně se líbí leginy i džíny. Tento retro styl je teď docela v módě a když to člověk umí zkombinovat, vznikají z toho velmi pěkné outfity :)

    Ke kauze kabát - většina zde komentujících mají pravdu. Kabát Vás dělá starou - mladou. Nehledě na to, že tento střih i rozšiřuje. Máte tmavé vlasy. Být vámi koupím si spíše nějaký červený čučavý kabát, který Vás oživí. :)


    a k Anonymnímu názoru, že hubnete svalovinu, se také přikláním. V 80% jídelníčkách máte nedostatek bílkovin. I když, jak jsem si všimla nějak nesportujete, tak i přesto těch bílkovin je opravdu málo! Být Vámi, sednu si a popřemýšlím co bych do jídelníčku zařadila :) Přeci potraviny s vysokým počtem bílkovin jsou i dobré, tak proč nepotěšit chuťové buňky a plnit nutriční hodnoty, které máte mít. Zřejmě Vám to už někdo radil ohledně těch bílkovin. Moc nechápu, proč jste si radu nevzala k srdci...Na vaší srovnávací fotce jde vidět, že hubnete i svalovinu, jinak by úbytek šel vidět více.


    S pozdravem
    Terka G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,to vyvolali....asi nejspis budu chodit nakupovat,kazdy mesic :-)))))

      Dekuji,jsem rada,ze s evam leginy a kalhoty libi aurcite si s kombinovanim vyhraju :-)

      Bohuzel momentalne doma nemam velke zrcadlo,takze to uplne presne nemuzu posoudit,pac jsem se v nem jeste nikam nedostala,ale dnes jsem pritelovi naznacila,ze v nem vypadam divne,ze se ke me moc nehodi :-(No,uvidime,az se budu chystat v nem nekam vyrazit.

      Toho jsme si vedoma,ze mam v jidelnickach malo bilkovin......v tech zacatecnich jidelnickach tomu tak bylo,neumela jsem delat s esebekoucinkem,do ktereho jsem si zapisovala hodnoty jidel,abych si to aspon nejak pohlidala.Pak se mi to jednu chvili darilo a ted se k tomu zase chystam a od pondeli si zase budu jidlo zapisovat,abych splnovala vsechny hodnoty.Jak prosim poznate,ze jsem zhubla svalovinu?Diky :-)

      Vymazat
  25. Jak už jsem zde zmiňovala - je to vidět na vašich srovnávacích fotkách, že hubnete svalovinu. Lidé co zhubnou 10kg a mají dostatek bílkovin, jde to u nich vidět mnohem víc. Samozřejmě, je potřeba zařadit i nějaké posilování :)


    http://www.muscleandstrength.com/sites/default/files/images/articles/articles/fat-muscle_0.jpg Tady jde přesně vidět, jak vypadá stejná váha kila a tuku.

    Ty bílkoviny můžete doplnit třeba tím, že zařadíte do jídelníčku česnekovou pomazánku z tvarohu a s eidamem, je opravdu dobrá - mám vyzkoušená a zároveň je zdravá a bohatá na bílkoviny, díky sýru a tvarohu. Nebo si vyrobit domácí proteinové tyčinky. A problém bude vyřešen:)


    PS: Doufám, že moje komentáře berete jako radu a né nějaký útok na Vaší osobu, či shazování Vás. Jen si myslím, že pokud člověk hubne, měly by jít vidět co nejlepší výsledky, protože hubnutí je dřina, tak ať ta dřina jde vidět :)



    Terka G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. * Stejná váha tuku a svalu. Omlouvám se, za překlep :)

      Vymazat
    2. Aha .-)dekuji moc za ukazku :-)Ok,super...pomazanku urcite vyzkousim a najdu si nejakej seznam a sepisu si do denicku,co vse obsahuje hodne bilkovin :-)Ty proteinove tycinky jsem zkousela z DM,ale nejak jsem jim neprisla na chut,ale slysela jsem,ze v rosmannu je prodavaji take,tak je asi vyzkousim z rosmannu.Nemate treba s nemi nejakou zkusenost?
      Dekuji.....beru to od vas jako radu :-)Budu se snazit vse napravovat a s posilovanim chci zacit uz zitra.Stahla jsme si nejake posilovani na brisni svalstvo od Jillian,tak se chci do toho co nejdrive pustit,pac je fakt,ze v lete jsem posilovala a ted na to celkem kaslu ......nadale vas budu informovat o mych vysledcich :-)moc dekuji za radu :-)jsem rada,ze jste zareagovala na muj prispevek :-)

      Vymazat
    3. Ty z DM jsou špatné, pokud máte na mysli od Das Gesunde Plus.Obsahují příliš mnoho cukrů, ze sacharidů :) V Rossmanu netuším jaké mají. Já si sem tam koupila tyčinku ze shopu, který se zabývá proteinama a doplňkama ke cvičení. Problém byl, že tyčinka sice byla kvalitní ale stála 70kč/1ks. Nevím zda to na Vás je hodně peněz, ale na mě ano. Teď si dělám svoje vlastní proteinové tyčinky (Ovesné vločky, burákové máslo, mléko, protein) Cenově mě vyjde tyčinka na 8kč/1ks. Navíc mají vyvážený počet sacharidů a bílkovin. Bílkovin vlastně o kousek více:)


      Jill je dobrá na cvičení :)

      Vymazat
    4. Jj,to jsou presne ony :-(No tak to bych nikdy nedala za tycinku 70kc,to si ani jako zena na rodicaku dovolit nemuzu .....to neni spatne si vyrabet svoji vlastni tycinku.Mozna bych to mohla bvyzkouset take,diky za tip :-)

      Jj,dnes bych chtela zacit,tak snad me mala necha a pujde si po obede lehnout :-)anebo to zkusim i s ni....treba me nebude otravovat,tak jak to ma ve zvyku :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...