neděle 25. listopadu 2012

HRICHY :-( A 2.DEN KILLER ABS

                 Jediný způsob jak uspět,
                 je nedělat si starosti s tím,
                co dělají všichni ostatní.

                 
Pekny pozdni vecer......
Dnesni den byl trosku rozlitanej....Rano jsem vstavala uz o pul osme,nasnidali jsme se a jeli jsme se projet do tesca na nakup.Stravili jsme tam delsi dobu......jeli jsme se podivat po nejakych darkach pro Vikinku,ale nic jsme nevybrali :-(Nakonec to dopadne tak,ze vsechny darky vyberu v nejakem eshopu na netu.....pripadne mi,ze skoro vubec nemaji nejake pekne rozvijeci hracky pro holcicku,ale spise,ze maji vice hracek pro chlapecky :-(Vybrali jsme ji teda jen velke lego,pac to bude bavit i tatinka :-)No a koupili jsme ji policejni odrazedlo,tak se zitra na nem pujdeme projet a ucit se na nem jezdit :-)
JAKOU HRACKU BY JSTE PORIDILI NEBO JSTE PORIDILI 18.MESICNIMU DITETI?DEKUJI ZA TIPY :-)

Zbytek dne jsem stravila doma a venovala se male a opet sobe s cvicenim :-)A hlavne jsem cekala az tatik doveze tv stolek:-)Uz ten nas obyvacek zacina byt bytelnej :-)

No a jak uz jsme se zminovala,tak vetsinu dne jsem stravila mimo domov,takze muj jidelnicek byl dnes desnej,takze se vam za nej omlouvam...Snidane a vecere celkem sla,ale ta svacina a obed uz ne......to jsem bohuzel hresila,ale za trest jsem si pak dala 10 minut rotopedu(dyl mi mala nepovolila) a 30 minut killer abs.Po vcerejsim killer abs jsem v noci zacala citit,jak me bolelo cele svalstvo na brise a bokach,jeste ted to citim,ale druhe cviceni jsem zvladla:-)

MUJ DESNEJ JIDELNICEK :-(
snidane-cerealni plnene polstarky,mleko
svacina-parek v rohliku(HRICH)
obed-halusky se zelim a uzenym (HRICH)
svacina-----------------------------------
vecere-oblozeny talir(mozarela,okurek,rajce,vajicko,sunka,desetizrnny chleb,maslo)

tekutiny-voda s limetkou,2x kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita,10 minut rotoped,30 minut killer abs




2 komentáře:

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...