pondělí 19. listopadu 2012

FAJNOVY DEN :-)

Pekny pondelni vecer :-)
 Na uplny zacatek meho dnesniho clanku mam pro vas dva citaty :


„Rozsáhlý výzkum v široké řadě povolání ukazuje,
že mnoho lidí nejen neuspěje se stát mimořádně dobrými
v tom, co dělají, a je jedno kolik let se věnují té činnosti.
Často ani nejsou lepšími v té činnosti, než byli, když s ní začínali.“
(Citace z knihy Geoffa Colvina Talent je přeceňován)

Začni dělat, co je nevyhnutelné...
Potom dělej to, co je možné...
A najednou budeš dělat nemožné...
Dnesni den mi zacal v devet rano(po dlouhe dobe).S malou jsem si dala snidani,shledli kousek pohadky 101 dalmatinu a venovali jsme se uklidu.Dopoledne jsme si udelali 10 minutovou prochazku do zdejsiho obchudku pro veci na dnesni vynikajici obed,varila jsem cinske nudle s kurecim masem a zeleninou(recept bude nize v clanku).Behem vareni jsem popadla vysavac a probehla s es nim po celem nasem 50m2 byte.Mame teda po celem byte plovoucku a kachle,ale nechtelo s emi to zametat,tak jsem si to ulehcila a rovnou vysala :-)Pak jsem se pustila do vytirani :-)
Po obede mi mala opet zase nechtela spat,tak jsme se oblekli a ja ji sla uspat ven do kocaru,takze jsem se v dnesnim slunecnem odpoledni krasne prosla po nasi vesnicce :-)Vikinka mi na cerstvem vzdousku spinkala jen 30 minut,ale jsem rada.Chci,aby v tom spinkani po obede pokracovala,pac pak jak bude chodit do skolky,tak tam se musi po obede spinkat a urcite by si s ni neporadili :-)
Pak uz jsme po prochazce zbytek odpoledne stravili doma,cekali na tatinka,az nam dojede z prace(bohuzel nam zase odjel do prace) a douklizeli zbytek,co jsme meli udelat.



MUJ JIDELNICEK:
snidane-slunecnicodynovy chleb,maslo,kureci debrecinka,rajce cherry
svacina------------------------------------------------
obed-cinske ryzove nudle se zeleninou a kurecim masem
svacina---------------------------------------------------------
vecere-ochuceny tvaroh

tekutiny-voda s limetkou,kava s mlekem
pohyb-prochazka,domaci aktivita,kolem male


Tak a je tu slibeny recept na cinske nudle se zeleninou a kurecim masem.
Recept jsem si vyhledala na vareni.cz :-)Jen jsem trosku obmenila ingredience.

Čínské nudle s kuřecím

Ingredience


Postup přípravy receptu

Nudle uvaříme podle návodu na sáčku, slijeme vodu, propláchneme je studenou vodou a necháme dobře odkapat.
Zeleninu očistíme. Větší cibuli nakrájíme na proužky, česnek na plátky, salám na nudličky, maso na nudličky nebo kostičky a papriku na proužky.
Na troše oleje orestujeme cibuli a česnek. Přidáme salám, který krátce osmahneme. Vložíme maso a opečeme jej. Podle chuti přidáme kari koření, promícháme a přilijeme sójovou omáčku (asi 5 - 6 lžic). Malinko podlijeme vodou, okořeníme chilli kořením a ochutíme 1 - 2 lžičkami cukru. Přiklopíme poklicí a podusíme 10 minut. Přidáme trochu mouky (nebo solamyl), rozmíchané ve studené vodě, promícháme, přidáme proužky papriky a krátce povaříme.
Odkapané nudle osmažíme na troše rozpáleného oleje a přimícháme hotovou směs.
Čínské nudle s kuřecím ihned podáváme.¨

DOBROU CHUT :-)

2 komentáře:

  1. ještě, že ten blog máš Mončo a já se tak o Tobě můžu něco dozvědět:))) mám tě ráda. Táááákhle moc:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji Domi...a ja jsem rada,ze mas svuj blog :-)Taky te mam rada :-)jj,vim,jak moc :-D

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...