středa 28. listopadu 2012

DOMA A 4.DEN KILLER ABS(PULKA)


Pekny podvecer...
Tak dnes jsem zde uz drive,pac mala mi ted usla,coz nemam radost,pac mohla jeste tak dve hodky vydrzet.No,co se da delat,bohuzel zase pujde spat az ve 22.hod :-(
Dnesni den jsem stravila celej doma,venku bylo opet sychravo,tak jsem se tam ani nijak obzvlast nehrnula.Budicek byl kolem devate,nasnidala jsem se.Pri snidani jsem si precetla nejake super blogy od Kamci ,Jane , Marki .Krasne jsem si pocetla :-)
Po snidani jsme se venovala uklidu a vareni.Dnes jsem delala na obed brambor,se zampionovou omackou a veprovou pleci.....pro sebe brambor se zampiony na stave s veprovou pleci.
Pak jsem si sla zacvicit Killer abs,ale bohuzel jsem musela si dat dnes jen 15 minut,pac po 15 minutach mi prisla Vikca k notebooku a vypla mi ho,tak jsem to vzdala a uz necvicila,pac by to bylo porad dokolecka.

Dnes jsem opet mela ve svem koucinku problem s tuky,jinak vse svitilo zelene.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-pulka tvarohu,ovesne vlocky,jahodova marmelada
svacina-soja drink
obed-brambor,veprova plec na zampionech,rajce,cherry rajce
svacina-pulka tvarohu,ovesne vlocky,jahodova marmelada,pomeranc
vecere-leco,desetizrnny chleb
tekutiny-voda
pohyb-15 minut killer abs,domaci aktivita


ted koukam a vidim,ze jsem si zapomnela zaznamenat v koucinku vydej :-(




A nakonec.....
Zitra se poradne oblecte,pac by nam mela zacit poradna zima. No ,jsem na to moc zvedava :-)A co vy,tesite se na zimu a snih nebo ne?

10 komentářů:

  1. Já být Vámi, tak drinky jako je sója drink nebo müllermilk vyřadím z jídelníčku je to samý cukr - fůj :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mily/a anonyme,opet vam dekuji za vasi reakci,ale po dnesku jsem zjistila,ze vubec nevite,co je sojovy drink zac :-)Nevim,kde jste na tom byla,ze se nedoporucuji uzivat sojove mleka,ale ja si vyhledala clanky atd.,kde je dokonce pri hubnuti doporucuji.Kdyz se podivate na muj predesly prispevek a nasledujici prispevek,tak tam se urcite neco vice o soji dozvite.Teprve pak muzete dale komentovat :-)Anebo komentujte,aspon mi zvysujete sledovanost:-)Moc dekuji :-)

      toto je zacatek jednoho z clanku :-)
      Při hubnutí nezapomínejte na sóju

      Vymazat
    2. Já to vím, co je sójový drink zač, ale je velký rozdíl mezi sójovým mlékem a sójovým mlékem ochuceným - ty jsou narvaný cukrama. Nevím, proč na mě reagujete útočným komentářem. Chtěla jsem Vám jen poradit.

      Sójové mléko, Sója - ANO, ochucené mléko NE. Klidně se tím ládujte dál, mně je to fuk. Radši zde už nebudu komentovat vůbec nic.

      Vymazat
    3. Klidne komentujte :-)neutocim na vas :-).Ja vim,kolik toho muzu svemu telu doprat a proto si to zadavam do koucinku.Telo nejake sacharidy potrebuje a davam si takova mnozstvi,abych svuj denni prijem sacharidu nepresahla.Je prece jasne,ze toho mleka nevypiju celej litr,ze?

      Vymazat
  2. Krásné fotky s jídlem, mňam :) a co se týče té sóji, bych si musela hlídat každý kJ... A to mě může, stačí mi cca kalorická hodnota za den, abych něco nepřešvihla a ROZHODNĚ je to zdravější než čokoláda a podobně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-)Vypada to,ze zitra budu psat blog s esuper vysledkem :-)

      Vymazat
  3. :D Vikča ti vypnula notebook, to znám. Když cvičím a přijde brácha, tak hned zmáčkne tlačítko vypnout a řekne mi "Necvič a pojď si hrát. A dělej." :D Takže to mám taky těžký :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona se prave od vcerejska naucila vypinat vse-notebook,mycku,mobil....kdyz zacnu cvicit,tak na me kouka s otevrenou pusou,smeje se mi a zacne me napodobovat a pak jde a vypne mi to...

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...