úterý 27. listopadu 2012

DNES BEZ CVICENI...


Pekny vecer.....
Dnesni den byl asi jako kazdej jinej predeslej den.....jen jsem dnes byla pekne leniva.Nevim,cim to bylo,ale fakt se mi nic nechtelo delat,tak jsem skoro nic ani nedelala a flakala se.To znamena,ze jsem dnes vynechala cviceni,ale zitra se do nej zase pustim.
Dnesni den jsem zacala kolem devate.Nasnidala jsem se  a pak jela s malou nakoupit do DM.Domu jsme dojeli na obed,tak jsem udelala rychlovku rizoto s kurecim masem.Mala mi nechtela opet spat,tak jsme si hrali,a aby se nereklo,tak neco malo udelali i doma :-)Pak zbytek dne jsme stravili s tatkou.Pred chvili mi mala usla a ja muzu brouzdat po netu :-)

V sestave meho jidelnicku jsme svitila zelene,jen jsem mela problem s tuky......

MUJ JIDELNICEK:
snidane-tvaroh+tunak,rajce cherry,desetizrnny chleb
svacina-soja drink
obed-kureci rizoto se zeleninou
svacina-mleko
vecere-tvaroh+tunak,desetizrnny chleb,cherry rajcatka

tekutiny-kava s mlekem,voda s limetkou
pohyb-prochazka,domaci aktivita

mela jsem jen pulku te misky,zbytek jsme mela na veceri :-)




bohuzel jim na stobu nejde nacist celej den semaforek u prijmu :-(


9 komentářů:

  1. přesně na to jsem se chtěla zeptat taky :D jsem ho viděla u nás v Glóbusu a zaujal mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je vynikajici .-)ja si poprve koupila v DM litr sojoveho mleka s vapnikem od Alnatury...vubec jsem nevedela jakou ma chut,vubec nic,ale mela jsem na neho slevovej kuponek a tak me i lakal,tak mi to nedalo a ja to vyzkousela.Kupodivu chutnal i memu priteli,pomalu mi vypil 500ml.Jde tam trosku citit ta soja,ale tem,co soju maji radi to nemuze ani vadit.Holky tento drink vam muzu jen a jen doporucit :-)Bud prodavaji litr sojoveho mleka nebo ja vcera objevila tyto tipy po 3 v jednom baleni za cca 38kc.

      Vymazat
    2. No mě právě sója nejede, ale říkám si, že to asi zkusím, miluju čokoládový příchutě :)

      Vymazat
    3. aha....tady jsem ti neco nasla http://denikmaminkymoniky.blogspot.cz/2012/11/sojove-mleko-snizuje-cholesterol.html

      Vymazat
    4. Děkuji, dneska mám v práci na sváču od té samé firmy sójový pudink nebo něco takového :)

      Vymazat
    5. tak to je super :-)snad ti bude chutnat :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...