čtvrtek 8. listopadu 2012

CTVRTECNI DEN-CELODENNI PRIPRAVA NA STEHOVANI -VAZENI

Pekny vecer :-)
Dnesni den jsem si trosku makla.
Budicek byl v osm rano.Udelali jsme si s malou snidani,koukali pri tom na animacka,snidani s novou,kouzelnou skolku a nakonec na 101 dalmatinu.(vice to sleduji ja,jak ona :-)).Pak nam az do prichodu tatky hraje ocko,Vikinka hrozne rada tancuje,a v televizi nic neni.
Dnes jsem ani moc nedala jidlu,jidelnicek byl nic moc,na obed jsem zhresila jitrnicovym prejtem a ani tabulku jsem si nezapsala.
Zitra se v podvecer stehujeme,takze ja celej den balila veci-zitra budu s tim jeste pokracovat-a Vikinka chodila za mnou  a zase vybalovala:-).Takze zitra vecer uz asi budu bez netu,takze cca tyden nebudu vkladat prispevky,ale pak vam udelam souhrn celeho tydne :-)Budu si vse peclive zapisovat do denicku.:-)
No a asi to vypada,ze budu muset byt ted asi 2-3 dny jen na pecivu a horkem caji,pac me nejspis prepada strevni nakaza-neni mi nejlepe,tak uvidime,jak se to vyvrbi v dalsich dnech.

Ted jsem si vzpomnela,ze jsem vam sem zapomnela napsat me vysledky z vazeni,ktere dnes mate o den dopredu,pac nevim,jak to bude zitra s tim netem.Vaha se mnou za poslednich 14 dni prestala nejak kamaradit a rozhodla s emi neustale ukazovat cisilko 82,4kg,tak snad pristi tyden vam tu uz napisu jine cislo a ne to same :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-vicezrnny toast,tunakova pomazanka,okurek
svacina ----------------------------------------------------------
obed-brambor,zeli,prejt
svacina-rohlik s maslem a sunkou
vecere-uzeny pangacius,vlockovy chleb

tekutiny-voda s  limetkou,kava s mlekem
pohyb-prochazka,baleni veci,domaci aktivita



2 komentáře:

  1. Takze mila zlata, moje draha, televizi si ladime obe dve stejne kazdy den!:-))) A jidelnicky jsou super a novy vzhled blogu uuuzasny!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji :-)No,ono se ani na nic jineho s ditetem neda divat,kdyz uz tam od rana bezi pomalu same kriminalky atd. :-(Jidelnicky mam spise ted nic moc,ale nastesti jsme nepribrala ani deko,tak jsem rada.Jen,co s eted zabydlime,tak zase zacnu jist atd.,tak jak mam.Jsem rada,ze se ti blog libi....stravila jsem dva dny nad nim,abych si ho nejak vylepsila-hrozne me bavi si s nim hrat a chci,aby se libil hlavne vam :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...