pátek 5. října 2012

ZACATEK NOVEHO CYKLU VAZENI A MERENI -12 TYDNU

Dnes jsem si zacala novy cyklus na dvanact tydnu......

Moje nynejsi vaha je 83,2kg,po 12tydnech bych chtela byt na 75kg(to by mela byt moje doporucena vaha dle me vysky).Me BMI je 27,8,takze porad nadvaha.....Jinak miry uz mi nekolik tydnu stoji:pas 85cm,prsa 89cm,boky 90cm.To ale nevadi,pac s temi uz jsem spokojena :)

Vcera jsem byla celej den v pohybu,od rana jsem behala po nakupech a jako odmenu jsem si i sobe nakoupila krasne kousky do meho satniku,ktere uz ted muzu bez jakychkoliv problemu na sebe oblect.Ani nevite jak me to tesi :-)



A jaky byl muj vcerejsi jidelnicek?

snidane-knackbroad,pomazankove maslo,vajicko,paprika
svacina-banan
obed-file s cibuli a syrem,paprika,lneny chleb
svacina-kinder maxi king
vecere-hermelinova pomazanka,lneny chleb

tekutiny.grepova voda,latte
pohyb-celodenni nakupovani,domaci aktivita

a dnesni jidelnicek je:
snidane-pulka hermelinove pomazanky,lneny chleb
svacina-pulka mandarinky,druha pulka hermelinove pomazanky
obed-uzena polevka,cocka s cibulkou a uzenym(nezahustena)
svacina-muffin,mandarinka
vecere-okurek,paprika,rajce,mozarella

tekutiny-kava s mlekem,voda se sirupem
pohyb-prochazka do obchodu,domaci aktivita

 hrich:muffin-pritel mi ho dovezl z prace-kupuje je v nejake pekarnicce a jsou vynikajici




Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...