neděle 14. října 2012

VIKINKA MI DNES UDELALA VELIKOU RADOST:-)

Maminky a tehulky,pisu jeste par minut pred pulnoci.Mala mi uz od 21.hod krasne spinka,ale pred spinkanim to bylo neco.......jako kazdej den si musela poradne zavriskat :-Da opet zase zacla postylkou a skoncila v kocarku :-( Ona mi proste nikde jinde nechce usinat a to jeji rvani s etake neda vydrzet,tak ji vyhovim,coz samozrejme vim,ze delam chybu :-(Doufam,ze ji tohle usinani brzy prejde a bude mi zase usinat v postylce jako kdysi ,kdyz byla mensi......

No,ale abych se vam nezapomnela pochlubit.Vikinka uz ma 15,5 mesicu a do dnesniho dne mi nechtela v klidu jist a porad u toho pobihala.....Dnes si se mnou sedla ke stolu a spapala mi poprve celou svoji porci obeda,aniz bych ji s tim pomahala.Klidne sedela u stolu a snazila se papat lzickou,az samozrejme zapojila i ruce :-DNo,ja teda koukala a jsem uplne stastna :-)Zajimalo by me,kdy zacali jist vase deti poprve sami lzickou,bez vasi pomoci?

Tady je mala ochutnavka :-)
A dnes jsem od rana cely den az do vecera poslouchala jak mi porad rika  zase MAMA,MAMA,MAMA :-)Je to moje nejmilovanejsi zlaticko :-)

A kdy zacali vam maminky rikat vase deti MAMA?Pochlubte se :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...