pátek 19. října 2012

VAZENI-PATECNI JIDELNICEK-CVICENI

Krasny pekny patecni  vecer.....
Jdu se vam pochlubit s mymi vysledky.Dnes jsem se cela natesena sla postavit na vahu a spadlo ze me pouhych 200g :-(,no,ale neni se cemu divit...musim se polepsit,takze pristi tyden snad bude dole vice :-)
Dnesni den jsem stravila pohybove.....zacala jsem prochazkou a jizdou male pro hracky(bohuzel metrem,busem a tramvaji),pac to bylo pres celou Prahu.Pak jsem s evenovala domacim aktivitam,hrala si s malou,udelala si jeste jednu prochazku do obchudku,pac mam sklerozu (co neni v hlave,je v nohach :-) ) a po veceri jsem si zajezdila na rotopedu.

No a dnesni jidelnicek?Ten byl hruza a des :-(Po tom,co jsem si ho zadala do koucinku,tak bych si za to nejradsi nafackovala :-),pac kdyz jsem videla ty vysledky,tak se mi udelalo mdlo....proste jsem to dnes neodhadla a ekne mi to tam naskakalo :-(Mam se jeste , co ucit :)
Budu si muset zvysit hlavne svuj prijem,protoze ted mam prijem 5300KJ,ale zacala jsem zase obcas cvicit,tak si musim prijem navysit....

Samozrejme ocekavam vase negativni komentare :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-cerealni chleb,pomazankove maslo,sunkovy salam,rajce
svacina-parek v rohliku :-( (byla jsem venku a prepadl me velikej hlad :-( )
obed-chilly corn carne,cerealni chleb
svacina-ochuceny jogurt
vecere-cottage,rajce,okurek,cerealni chleb

tekutiny-voda s citronem,kava s mlekem





pohyb -2x prochazka,15.minut rotoped,domaci aktivita,pohyb kolem ditete

2 komentáře:

  1. psát sem negativní komentáře nemá smysl, protože je stejně smažeš, jako u včerejšího příspěvku.
    jen čekáš, až tě každej bude chválit.
    no jestli chceš dělat výživovou poradkyni,no tak to upřímně lituju těch ženských co se podle tebe budou řídit.

    OdpovědětVymazat
  2. tak abychom si to ujasnili....zadnou komentar jsem nesmazala,komentare si ponechavam!necekam,ze me bude kazdej chvalit!spise naopak!
    a nad vyzivovou poradkyni jsem uvazovala,nikdo nerekl,ze se ji stane!jinak dekuji za vase komentare...

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...