úterý 2. října 2012

VAHA SE VCERA POHLA :-)

HURA,vcera se mi konecne po 3 tydnech vaha pohla smerem  DOLU :-),takze na ciferniku se mi ukazovalo cisilko 84,4kg.Mela jsem ale celkem dost honicku kolem male,byly jsme si hrat v detskem koutku a po ceste tam jsem se prosla z metra pesky tam a zpet,takze kdyz jsem si dnes stoupla na vahu,tak uz mi hlasila cislo 83,9kg :-)


Dnes jsem i zacala s jidelnickem na prijem 6000kj od jedne pani,ktera ho mela od vyzivove poradkyne,ale ja si ho trosku upravuji podle sebe....moc se mi ten jidelnicek libi,tak se budu snazit podle nej jet kazdej den.....a denne vam sem budu vkladat jidelnicek a soucasnou vahu :-)tak mi moc drzte palecky,at to zvladnu,pac uz mi zbyva shodit uz jen 18kg :-)





MUJ JIDELNICEK:
snidane-celozrnny toast,pomazankove maslo,syr eidam,mleko,okurek
svacina-jablko+kiwi
obed-brambor,dusena mrkev+hrasek,veprova krkovice
svacina-ochuceny jogurt
vecere-lneny tmavy chleb,pomazankove maslo,sunka,okurek

tekutiny:kava s mlekem,voda s limetkou,tang

pohyb-prochazka do obchodu,domaci aktivita,behani kolem 15.mesicniho ditete

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...