úterý 23. října 2012

UTERY -JIDELNICEK,CVICENI-SUPER SESTAVA :-)

Pekny vecer,
dnesni den jsem si perfektne uzila.
Dopoledne jsem se venovala male,domacnosti a skladanim sveho dnesniho jidelnicku,kterej se mi povedl na jednicku:-)No,ale zabral mi taky cele dopoledne a musela jsem si s nim pekne pohrat....
Po obede jsem jela za kamaradkou do detskeho koutku,aby si Vikinka pohrala ,tak jsem to spojila  s kratkou prochazkou.Doma jsem si pak jeste dala lekci na rotopedu,dnes 2x :-)Pritel se mi uz smal-pry jestli trenuju na TOUR DE FRANCE :-D,ze tak zhavim rotoped :-)Neeee,netrenuji,jen ted cvicim podle jednoho cvicebniho planu :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane- lamankovy chleb, sunka, maslo, tvrdy syr, vajicko,okurek
svacina- ---------------------------------------------(pozde jsem vstavala)
obed-kureci stehno na zampionech,kuskus,kysely okurek
svacina-banan,mandarinky
vecere-tunak,okurek,lamankovy chleb

tekutiny-voda s limetkou
pohyb-domaci aktivita,prochazka z Florence na Namesti republiky  a zpet s kocarem,50 minut rotopedu



nekolika hodinova prace....zde je vysledek :-)porad mi tam litali bilkoviny a sacharidy,az jsem se s nemi poprala :-)



KRASNE HUBNUTI A DOBROU NOC :-)

3 komentáře:

  1. Jsi uzasna!! nejlepsi, chtela jsem si dat cokoladu, ale kaslu na to :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji,ja mam radost,ze se mi konecne po 4.mesicich meho hubnuti podarili rozsvitit vsechny semaforky zelene :-)No,musim si s tim sestavovanim mych jidelnicku pekne pohrat a vymyslet si je dopredu :-)To ja nastesti na nic takoveho nemam pomysleni....akorat jsem si dnes koupila cokoladovou Baleu ,tak mi tady uz nejakou dobu voni pod nos,ale ted si pritel udelal veceri,takze tu vuni mi tu prebiji klobasa :-D:-D:-Dja ji ale nejim :-D nemam ani pomysleni na jidlo,me brisko je spokojene :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj:) líbí se mi tvůj blog, vygooglovala jsem ho jako jeden z mála aktivních. Potřebuju nějakou duševní blogerskou potravu:) Takže se sem ráda budu vracet. No a jestli se ti chce můžeš kouknout na moje pseudoprofi blogování:D které se zrovna snažím rozjet:) mladababa.blogpark.cz Snažím se hubnout, ale ráda bych zkusila psát i obecné články o hubnutí, osobním rozvoji a taky pro zábavu ostatních vymýšlet sexuální příběhy ve stylu Fifty shades (ale to ještě uvidíme:D nevím jestli to někoho zaujme)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...