úterý 16. října 2012

UTERNI DEN/JIDELNICEK

Dobry vecer,
dnes jsem mela opet budicek v devet rano,takze jsem si dala snidani a sla se venovat male a domacnosti.
Cviceni jsem dnes nestihla,coz me mrzi,ale zitra se k nemu snad dostanu.
Mala mi nechtela moc spinkat,tak jsem si misto toho udelala s krasnou podzimni prochazku s moji nejlepsi kamaradkou Dominikou a Vikinky nejlepsi kamaradkou Sarinkou.
Byly jsme se s kocarky projit v nasem prekrasnem Dalejskem udoli .
Ted na podzim je tam prekrasne.
Miluji,kdyz je vsechno kolem mne tak barevne:-)



moje nejlepsi kamardka Dominika :-)
MUJ JIDELNICEK:
snidane:korenena makrela,vicezrnny toast,paprika
svacina:------------pozde jsem vstavala
obed:ryze ,kureci prsicka na dyni (viz tip na dietni obed)
svacina:siluette chlebicky
vecere:testoviny s dyni,petrzelkou,cesnekem a strouhanou goudou (viz tip na veceri)

tekutiny:tepla voda s limetkou,malinova dobra voda,kava s mlekem
pohyb:kolem male,domaci aktivita,prochazka s kocarem



pocity:dnes se citim skvele,zitra snad cviceni :) 
                                   DOBROU NOC,KRASNE SNY:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...