úterý 30. října 2012

UTERNI DEN

Pekny vecer preji :-)
Dnesni blog bude jen tak ve zkratce.
Cele dopoledne jsme stravili u babicky,odpoledne doma-uklid a cviceni a vecer jsme byli na druhe prohlidce bytu,pro kterej jsme se rozhodli,takze pujdeme bydlet kousek za Prahu na vesnici,ale konecnej verdikt  se dozvime az ve ctvrtek.Uz ted se nemuzu dockat.....

MUJ DNESNI JIDELNICEK:
snidane-mozarella,redkvicky,slunecnicovy chleb,sunkovy salam
svacina-okurek,slunecnicovy chleb
obed-brambor,treska file s eidamem,okurek
svacina-ochuceny jogurt hollandia
vecere-salat s tunakem,vajickem a cibuli,slunecnicovy chleb

tekutiny-kava s mlekem,voda s limetkou,zeleny caj
pohyb-domaci aktivita,25 minut rotopedu


PEKNY VECER A DOBROU NOC :-)


2 komentáře:

  1. já bych spíše vyměnila večeři za oběd, pže na večeři máte 2500kj + - a 40g sacharidu a oběd má jen 1200kj. Jinak držím moc palce :) Ale pokud hubnete i tak, jak to děláte... :)Andrea Ko.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dekuji za reakci a radu :-)Taky jsem si prave rikala,ze jsem to mela prehodit,pac na ten obed jsem toho mela opravdu malo :-(JJ,hubnuti mi tak jde,snazim se po kazdem jidle a vesmes celej den mit pohyb,takze cvicim a hlavne mam doma moc hyperaktivni dite,takze jsem neustale v jednom kole :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...