pondělí 15. října 2012

UMELE MLEKO-TESTOVANI

Dobre odpoledne maminky.Jsem doma  s malou,venku je silena zima  a prsi nam tam a mala je jeste porad nachlazena.Premyslela jsem jakej clanek bych si pro vas pripravila a rozhodla jsem se napsat neco o umelem mleku pro deti.
My jsme vyzkouseli pouze 3 druhy UM a s tim poslednim jsem po dnesni noci uplne spokojena a rozhodla jsem se,ze ho nejspis budeme pouzivat dale,ted ho maji dokonce i v akci,tak si musim nakoupit nejake zasoby :-)

Ja jsem do 7,5 mesice Vikinku kojila.Chtela jsem kojit co nejdele,ale od te doby,co zacala jist v 6.mesici prikrmy,tak jsem musela skoncit s kojenim a zacit davat umele mleko.Byla jsem z toho nestastna,ale  Vikinka si na jine mleko zvykla rychle.

Jake druhy mleka jsme vyzkouseli?
-BABYLOVE MLEKO od 6. a 10.mesice-ze zacatku nam krasne spinkala,pak uz mliko nechtela,tak jsem ho vyradila a po case jsem se k nemu vratila.Jinak jsme toto mleko pili az doted 14.mesice.

-HAMI MLEKO-toto mleko nam doporucili zname.....Vikinka ho ale moc nechce

-SUNAR MLEKO-tak toto mleko jsme vyzkouseli vcera v noci ....Vikinka ho vypila behem skoro minuty a spinkala mi po nem celou noc,ani pit nechtela ,jen ze spani kaslala a vzbudila se az v devet rano,coz u ni neni normalni :-)

A jak bych tyto tri mleka umistila?
1.misto - sunar
2.misto -babylove
3.misto - hami

A jaka mleka maji nejradsi vase deti,maminky?

pekny den a at vas deticky moc nezlobi :-)
na dnesni veceri vasim detickam nachystam receptik na kvetakove placicky :-)


6 komentářů:

  1. diky za clanek, je dobrej:-) My kupujeme Sunar:-)

    OdpovědětVymazat
  2. dekuji :-)jj,ja vim....my uz ted nejspis budeme take...dokonce jsem si ted vsimla,ze vsude ho maji v akci....do stredy v kauflandu a dlouhodobe v DM :-)prijde mi i hustsi,nez treba ty mleka,ktere jsme pouzivali :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Promiň , ale trochu článek o ničem :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Muzu se zeptat,co se vam na tom clanku nelibi?A proc je o nicem?Dekuji M.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento clanek je velmi uzitecny predevsim pro nastavajici maminky:-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...