středa 3. října 2012

STREDECNI JIDELNICEK

Dnes jsem se skoro ani nezastavila,az vecer,kdy mala kolem 20hod usla.....

Dopoledne jsem se venovala domacnosti-vareni obeda,uklid,hrani s Viktorkou a po obede jsme sli ven s kamaradkou,kterou jsme dlouho nevideli.Stravili jsme 2 hodinky na jednom detskem hristi,takze jsem dve hodiny behala za 15.mesicnim ditetem,takze pohybu jsem mela dnes dostatek :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-lneny chleb,pomazankove maslo,vajicko,okurek
svacina-troska ochuceneho jogurtu po male
obed-testoviny,veprove maso se zampiony ve vlastni stave,paprika
svacina-banan
vecere-michana vajicka  s redkvickou,lneny chleb

tekutiny-tang,voda s troskou sirupu

pohyb-domaci aktivita,behani za malou na hristi a pece doma


2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. dekuji :-)zbyva mi shodit uz jen 18kg a chtela bych to zvladnout do Vanoc,takze mam na to dva a pul mesice ..... ja si ale verim a vim,ze to zvladnu :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...