středa 31. října 2012

STREDECNI DEN/VZTEKACI DEN

Preji vam krasny pozdni stredecni vecer.Dnes jsem i rada,ze uz je konecne za nami,pac to byl fakt pernej den...mala mi dnes dala pekne zabrat :-)
Rano byl budicek v 7 hod.,za celej den naspala jen hodinu a usla mi teprve ted,coz je skoro 22:11 hod. a do toho se mi celej den jen a jen vztekala a vymrcovala,takze jsem si to dnes uzila :-)Doufam,ze zitrejsi den nebude tak akcni :-)A jak to mate vy s detmi?Taky je mate tak uvztekane,jak je to moje :-)

Jinak dnesni den jsem stravila doma,venku a cvicebne :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-vajecna omeleta,okurek,slunecnicovy chleb
svacina-mleko,jablko
obed-knedlik,spenat(nezahusteny),veprova krkovice
svacina-zakysany desert,jablko
vecere-cottage,tmavy toast,bilek,okurek

tekutiny-voda s limetkou,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita,prochazka a hriste s malou,29 minut rotopedu
KRASNY ZBYTEK VECERA A DOBROU NOC :-)

8 komentářů:

  1. moc pěkný blog :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dekuji,jsem rada,ze se vam libi :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jídelníčky se mi celkem líbí, ale celý program má jednu velkou vadu: Strašně málo pijete...což hlavně u hubnutí by se mělo pít víc. A ne čaje, ale třeba vody nebo šťávy, čaje a kafe odvodňují... Hanka D.

    OdpovědětVymazat
  4. JJ,jsem si toho vedoma,ale kdyz ja vic vody do sebe nedostanu :-(budu s eale snazit vice vypit :-)Piju v prve rade vodu s limetkou:-)dekuji :-)

    OdpovědětVymazat
  5. přijde mi ale, že tam stále máte moc málo bílkovin

    OdpovědětVymazat
  6. Malo???Ze 100g bilkovin na den jsem splnila 91,2g bilkovin a semaforek se rozsvitil zelene s 91%,tak kolik si myslite,ze tech bilkovin mam do tela dostat a proc si asi delam ten sebekoucink,hm?Odpovim vam,delam si ho proto,abych si splnila to,co mam ve svem jidelnicku mit,aby mi pomahalo hubnout a nechybeli mi dulezite latky,abych se hlidala a nedodavala svemu telu to,po cem by neshodilo nebo stloustlo.Jinak kdyz si ctete muj blog,tak si ho prosim ctete od zacatku do konce i s fotkami,pac jinak by jste tam na svoji otazku odpoved nasla :-)Dekuji za komentar :-)

    OdpovědětVymazat
  7. na jedno kilo váhy pokud máte pohyb tak by mělo být cca 1,5g bílkovin!!!

    semaforky nejsou všechno!

    OdpovědětVymazat
  8. pohybu mam dostatek.....
    podle me mi semaforky hlidaji vahu krasne.....i kdyz treba za ten tyden neshodim ani deko,tak mi na druhou stranku pomuzou k tomu,abych nepribirala ,pac nejim uplne dietne,ale i normalne......
    tak jak to mam nastavene,tak mi to vyhovuje :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...