středa 17. října 2012

STREDA-JIDELNICEK

PREJI VAM PEKNY DOBRY VECER,KTERY SE NAM UZ POMALU CHYLI KE SVEMU KONCI.

Muj dnesni den byl silenej :-(......musela jsem skakat jen kolem male,pac ona mela nejakou bojovou naladu :-)
Jako vzdy jsme vstavali kolem devate,takze opet jsem byla bez dopoledni svacinky. Jinak jsem cele dopoledne venovala ji a domacim pracem a chvilkama jsem odbihala na notas,abych si vylepsila svuj blog(ted se mi uz konecne celkem libi),vam take?:-)
Celkovemu jidlu jsem moc nedala,takze se na me nezlobte,ale dnes me honili spise chute,takze jsem hresila.Jsem ted kvuli tomu na sebe nastvana a vubec se netesim na zitrejsi vazeni.Ale od zitrka dam zase svym chutim velky STOP a budu papat ,tak jak mam :-)
Cviceni jsem taky nezvladla,mala spise cvicila se mnou :-D

MUJ JIDELNICEK(katastrofalni jidelnicek)
snidane-vidensky parek,horcice,desetizrnny chleb,paprika
svacina- -----------------------------------------------
obed-brambor,kvetakovy mozecek
svacina- ------------------------------------------------
vecere-platek uzeneho masa,rajce,cerealni chleb
tekutiny-600ml teple vody s limetkou,voda s limetkou,kava s mlekem
pohyb-kolem male,domaci aktivita,kratka prochazka s kocarem



ZITRA SE POLEPSIM :-)
PREJI VAM KRASNOU DOBROU NOC,CTENARI :-) a drzte mi palecky,aby zitrejsi vazeni nebylo zas tak hrozne,dekuji :-)

1 komentář:

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...