pondělí 22. října 2012

PONDELI-JIDELNICEK,CVICENI

Krasny koncici pondelni vecer.....
Dnesni den uz mame pomalu za nami a ja z nej mam dnes velikou radost.
Dopoledne jsem stravila doma s moji Vikineckou-venovala se domacnosti,pak jsem si zacvicila,jak mi nachvilku usla a po obede jsme sli na malou prochazku,kdyz nam ta silena inverze trosku polevila.
Pak zbytek odpoledne jsem s evenovala opet domacnosti,cviceni a male.

Dnes jsem si svuj jidelnicek zapisovala i do koucinku a z jeho vysledku mam ohromnou radost :-)Konecne se mi podarili spravne rozsvitit semaforky,krom dvou.....Snad mi to takhle krasne pujde kazdej den :-)

A muj jidelnicek byl :
snidane- tvaroh,cervene papriky, lamankovy chleb
svacina- banan
obed-kapusta s vypecky¨,knedlik
svacina-lamankovy chleb,tvaroh,kureci sunka,paprika¨
vecere-uzena polevka,lamankovy chleb

tekutiny-voda s limetkou




 pohyb-15 minut rotopedu,domaci aktivita,15 minut cvicici sestavy(vzpazovani a balancovani,uklony vklece,panevni most na jedne noze,vypady,imaginarni pritahy)


KRASNE HUBNUTI A DOBROU NOC :-)

2 komentáře:

  1. jé vy taky hubnete přes iStob? Já jsem kdysi přes to taky jedla, ale teď už se mi do toho nechce :) Spíš střídmě a hlavně pokecat na Vašem FB :)

    OdpovědětVymazat
  2. ano,ano,hubnu pres Stobklub uz od cervence...doporucila mi ho kamaradka,tak jsem to tam sla zkusit...ze zacatku jsem tam neumela delat ze semaforkama,tak jsem si tam zapisovala jen cykly hubnuti,ale ted jsem se vratila zpet k semaforkum a kazde jidlo si vazim a peclive zapisuji :-)na fb samozrejme na me strance a ve skupine si popovidat muzeme :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...