pondělí 29. října 2012

PONDELI-JIDELNICEK A CVICENI

Pekny vecer,mili ctenari :-)Doufam,ze jste si zacatek tydne uzili tak dobre jako ja :-)
Dnesni den mi zacal uz o pul osme rano,kdy me vzbudila moje mala princezna(uz asi skoncilo vstavani o pul devate-v devet).Dopoledne jsem se venovala jako vzdycky kazdy den domacnosti,male a svemu jidelnicku ...po obede jsme se sli na hodku projit,dyl ne,pac tam je fakt silena zima.Vikinka by tam nejradsi behala po hristi,ale ja nene,jsem rada v teploucku.
Po dvou dennim odpocinku jsem dnes zase vytahla rozpis meho 5tidenniho cviceni a dala jsem si jednu 20 minutovou cvicebni sestavu.
Odpoledne,jak nam dojel tatinek(pritel)z prace,tak jsme s ejeli podivat na jeden krasnej bytecek,zitra na dalsi a pak s ev nejblizsi dobe budeme stehovat......zitra bychom se meli rozhodnout kam :-)

A muj dnesni jidelnicek?Samozrejme jsem si ho sestavila tak,abych rozsvitila vsechny semaforky zelene :-)
snidane-obycejne rohliky,maslo,sardinky
svacina-bananovy koktejl
obed-ryze,kureci jatra na cibulce(bez zahusteni),okurek
svacina-ochuceny selsky jogurt(Hollandia)
vecere-kureci parecky,horcice,slunecnicovy chleb

tekutiny-kava s mlekem,voda s limetkou
pohyb-hodinova prochazka s kocarem,60 minut domaci aktivita,20 minut cvicici sestava(cviceni vleze s micem,most s micem,zvedani mice vleze,stlacovani mice,zkracovacky)
DOBROU NOC VSEM A KRASNE SNY :-)


10 komentářů:

  1. nechci být zbytečně kritická, ale těch hrubek a chyb.. když už něco prezentuješ veřejnosti, tak si to trošku ohlídej. jinak pochvala za semaforky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobry den dekuji za info :-)a dekuji za pochvalu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. taky nechci být moc kritická, ale párky??? a navíc k večeři??? tyhle moc nevypadají že by měli 95% masa, spíš to bude samá mouka!!!

    OdpovědětVymazat
  4. parky maji 59% masa.....po zadani do koucinku mi to vyslo,tak jak mi to ma vyjit,takze v tom nevidim zadnej problem ..... kazdemu to spaluje jinak.....dekuji za vasi reakci a vas komentar :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla bych jen napsat že už jen to že jste udělala ten krok a založila deník je super.A z těch co kritizují si nic nedělejte a jděte si svou cestou dál.Ten kdo kritizuje většinou zakrývá své neůspěchy.Hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  6. Dekuji...jsem stejneho nazoru jako je vas :-)Nedelam,jsem rada za kazdy komentar :-)Svoji cestou si samozrejme pujdu dal,pac mam jeste kus prace pred sebou,abych dosla ke svemu cili :-)byla bych hloupa,kdybych s tim ted prestala,kdyz jsem uz za 4.mesice dokazala ze sebe sundat brime 12,6kg :-)Jeste mi zbyva 17,4kg,ale ja se s tim poperu stejne tak,jak jsem se poprala s temi cca 13kg :-)Dekuji moc :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat, co to je za párky, že mají tak málo kJ?

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou to kureci parky(drubezi) a tak malo kj maji proto,ze je mam na vahu...

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý večer, ať je to jak chce ať máte párky nebo co chcete, klobouk dolů tak kila, která vám řekla nashle... :o) Mimi

    OdpovědětVymazat
  10. Dekuji moc :-)Ani nevite,jak jsem rada,ze jsem se tech hodne prebytecnych kil zbavila :-)Par jich tedy jeste zustalo,ale ty pujdou taky dolu a uz to neni tak hrozne :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...