pondělí 15. října 2012

PONDELI -CVICENI + JIDELNICEK

Dnes opet cely den doma,ale tentokrat jsem nelenosila.

Celou noc jsem krasne spinkala,male jsem zmenila znacku mleka  a celou noc mi krasne spala,obcas zakaslala,ale spala.Rano jsem se probudila v devet,takze jsem si udelala pozdni snidani,venovala se male.Ta mi jeste tesne pred obedem usla,tak ja jsem si zapla notasek a pustila jsem se do cviceni prvniho dne s Jill.Uz kdysi jsem to par dni cvicila,ale pak jsem se k tomu nedostala.je to super cviceni,mnozi ho urcite znate nebo cvicite take :-)Ja si dnes k tomu vzala 4kg cinky,takze po skoro pulhodine jsem padala na pusu,ale rozpohybovala jsem se jeste uklidem.uz se tesim na dalsi dny s timto cvicenim.Da to hodne do tela :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-lneny chleb,cottage,okurek
svacina- ---------------------
obed-bramborovy knedlik,nezahustena krenova omacka,platek krehcene krkovice
svacina-ochuceny jogurt
vecere-kvetakove placky

hrich:bramborovy knedlik
tekutiny-voda s limetkou,kava s mlekem,tang
pohyb-kolem male,prvni den s JILL,15 sklapovacek ted vecer,domaci aktivita

pocity-zitra se jde ven :-)







4 komentáře:

  1. Spíš jako hřích bych uvedla ty květákové placičky, takové věci by se na večeři jíst neměly :) Nehledě na to, že máš strašně málo jídla za den a podle toho co vidím i nedostatek bílkovin - na ty si dávej bacha :) Jinak hodně štěstí při hubnutí. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dekuji za reakci :-)Jj,mate pravdu...priste si dam neco,co neni delane na oleji atd.....
    Mij denni prijem ma byt 5000kj,drive jsem si to merila,ale ted to bohuzel nestiham ...... nemam ale po techto porci hlad.....vyhovuje mi to,ale je fakt,ze si nekdy davam vic a nekdy min :-(musim to napravit a s temi bilkovina mam porad problem......vse ale napravim :-)dekuji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud je problém s bílkovinami dlouhodobý, řešila bych to koupi nějakého bílkovinového proteinu, který bych zařadila na druhou večeři. :)
    Ohledně těch placiček - ono by stačilo upravit ten recept tak, aby nebyla potřeba strouhanka a mouka a hned by to bylo zdravější a dietnější a jako večeře ok :) Olej bych vůbec nepoužívala, ale restovala bych to na pravým kvalitním másle (max. 10g) je to menší zlo než olej :D a řekla bych, že i zdravější :)

    OdpovědětVymazat
  4. JJ,dnes jsem se rozhodla si jidelnicek opet merit a zapisovat do semaforku na Stobu,abych mela prehled,ceho mam min nebo vic :-)
    jinak dekuji za rady:-)jsem za ne moc rada :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...