neděle 14. října 2012

NEDELE-LENOSENI+JIDELNICEK

Dobry vecer,lidicky :-)
Dnesni den je pomalu za mnou a dnes pujdu i drive spat...jsem silene unavena.Mela jsem fakt hroznou noc.Mala mi celou noc prokaslala a ja se nevyspala,pac jsem ji neustale odsavala nosanek a kontrolovala ,jestli je ok.....doufam,ze ta dnesni bude omnoho lepsi.....fakt si to dnesmoc preji .

Jinak dnes jsem si udelala kratkou prochazku do mistni kauflandu,dosli mi nejake ingredience,hlavne zelenina,tak jsem si musela doplnit zasoby.Zelenina nesmi zasadne v mem jidelnicku chybet a ve vasem samozrejme take :-)Zelenina je zakladem hubnuti a je zdrava :-)
Muj den pak pokracoval domacim lenosenim u televize a venovani se male a domacnosti.Cviceni jsem dnes odlozila,pac na to jsem nenasla silu,tak ho prenechavam na zitrek.Zitra bych si uz ale asi pridala i cviceni Jill,tak snad me to mala povoli a bude spat dele jak pul hodiny :-)

Dnes jsem se divala i po nejakych kurzech.Brzy mi bude koncit rodicovska dovolena a prace vola,tak jsem porad premyslela,co budu v budoucnu delat a tak me napadlo,ze bych zkusila delat vyzivovou poradkyni :-)Mozna to zni hloupe,ale chtela bych to zkusit :-)A proc zrovna vyzivovou poradkyni?Navedlo me k tomu me hubnuti,muj pritel a ma nejskvelejsi kamaradka Dominika....hubnu uz 4.mesic a hodne me to bavi :-),takze rada bych zacala pomahat,radit a sestavovat jidelni plany i lidem,ktery to potrebuji :-)Zminila jsem se o tom pritelovi a ten mi rekl,ze by se mu to moc libilo.......takze o tom premyslim a mozna to i casem zkusim :-)Samozrejme vas pak casem budu informovat,jestli jsem se pro kurz rozhodla nebo ne,ale to chvilku potrva,pac jsem ted jeste rok a pul na rodicaku :-)

Tak a ted uz jsem se vam vypovidala a muzu prejit k dnesnimu jidelnicku:-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-vidensky parek,horcice,lneny chleb
svacina-banan
obed-brambor,sekana (z mleteho masa jen s korenim)
svacina-ochuceny jogurt
vecere-oblozeny talir(krabi tycinky,hermelin,sunka,paprika,okurek,vajicko),vicezrnny toast

tekutiny-voda s limetkou,3x kava s mlekem-dnes byla potreba
pohyb-jen kolem male doma a domaci aktivita


pocity-zitra se pustim do poradneho cviceni :-)

Preji vam mili ctenari krasnou dobrou a nicim nerusenou noc....dobrou noc :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...