neděle 21. října 2012

NEDELE-JIDELNICEK,CVICENI

Preji skoro pulnocni vecer.
Jeste mame nedeli a ja vam jdu v rychlosti a ve zkratce napsat o mem nedelnim hubnuti.Bohuzel jsem se sem drive nedostala....mala mi usla az kolem pul desate,ale ted uz s ejdu venovat vam ,mili ctenari a jdu vam vlozit muj dnesni jidelnicek.
Dopoledne jsme si udeli rodinny vylet na nakupy na Smichov(jen do tesca),takze jako vzdy jsme pokoupili same mnaminy :-)Pak zbytek dne jsme stravili doma,pac u nas na sidlisti je uz 3 den takova inverze,ze se mi s malou do toho oskliveho pocasi teda jit nechtelo.snad uz v tydnu bude lepe.

Dnes sem vkladam jidelnicek bez zapisovani...mam to teda bokem napsane na papire,ale nestihla jsem si ho zapsat jeste do tabulky :-(Vubec nestiham....


MUJ JIDELNICEK_
snidane-lupinky s mlekem a grankem
svacina-banan
obed-cinske nudle s kurecim masem a zeleninou(z tesca)
svacina-ochuceny jogurt
vecere-uzene maso,horcice,lamankovy chleb,okurek

tekutiny-voda s limetkou,jedna sklenice vody se sirupem,2x kava s mlekem
pohyb-dopoledni nakup,domaci aktivita,15 minut rotoped





2 komentáře:

  1. dekuji :-)
    jen u te ciny mi malem shorela pusa...nevedela jsem,ze je tam chilli ,ale byla luxusni :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...