čtvrtek 4. října 2012

NAKUPNI HORECKA-MUJ PODZIMNI OUTFIT

Dnes jsem byla nucene probuzena nasi sousedkou.....
Rano si nas vyzvedla babicka(snad budouci tchyne) a vydali jsme se spolecne na ctvrtecni nakupy.....s ni jsme jeli do jednoho mistniho bazarku,meli tam akci vse za 10kc,tak jsem jela pokoupit Viktorce nejake obleceni.....no,na to,ze jsem ji tam jela jen pro par veci,tak jsem tam utratila celkem dost a obleceni vypada uplne skvele-bez znamek uspineni atd.-ona je ale mala,takze to bude spinave hned,kor ted,kdyz se ucime sami jist atd.
Kdyz jsme u toho jidla,tak jsem Viktorce dnes dala v jednom obchode do ruky Brumika,aby si ho vyzkousela jist sama...prvne jsem se celkem bala,ze to asi nezvladne a ze brumika bude mit rozpiplaneho vsude,ale ona ho zvladla sama krasne spapat :-)No nejakej ten drobek na obleceni byl,ale nebylo to tak strasne,vzdyt je to kousek babaovky a ta vzdycky drobi :-)
Jinak nakupy ji jeste nebavi....je hrozne nervozni,kdyz stojim u regalu a vybiram si zbozi :-(

Odpoledne jsem se vydala na nakupy s moji skvelou kamaradkou Dominikou :-)Jako vzdy setkani s ni bylo super ....byly jsme poprve nakupovat aurcite si ji na nakupy budu brat vickrat,pac ta umi poradit,co je dobre a co slusi :-)
Letos jsem si zmenila muj podzimni satnik......zacali se mi hodne libit leginy a dlouha tricka,tak po dlouhem vahani (a mem uspechu 12kg dole v hubnuti),jsem se rozhodla,ze si nejake ty leginy koupim.....,kdyz uz i u me zacina kozackova sezona ,misto tenisek.
Proc jsem se rozhodla prejit k leginam?Tento styl se mi libi,vypada dost zajimave a co jsem tak prolistovavala ruzne modni casopisy,tak pomalu vsude se zminuji o leginach :-)Hlavne jsem je chtela do kozacek,pac jsem si do nich davala rifle,ale zacalo mi v posledni dobe vadit,ze se mi ty rifle u kolen ruluji a u kotniku,kdyz je musim prehybat,abych je zapla,tak me tem prehyb tlacil u kotniku .... u legin se mi tyhle problemy neobjevi,pac jsou delane primo na telo :-)



Z ceho jsem ale byla zklamana?.... Mela jsem celkem problem si vybrat nejake obleceni :-(Kam jsem vlezla do prodejny,tak me ani moc podzimni moda nezaujala,pripadlo mi to obleceni vse stejne.....no,ale nakonec jsem si vybrala(viz obrazek ).
Po dnesku uz mam i jasno,do kterych prodejen zacnu chodit nakupovat(diky Dominice) :-).Moje nejoblibenejsi prodejny byly NEW YORKER,CA,KENVELO(bohuzel mi ho v tom nasem obchodaku zrusili,tak ho budu muset navstivit v jinem).Ty prvni dve prodejny menim za HM a TAILY WAILL :-),no a dalsi prodejny jsou postupne na seznamu.

Na Vikinku jsem samozrejme take nezapomnela a koupila jsem ji hraci telefon....chtela jsem ji toho koupit vice na hrani,ale musim navstivit jeste jine hrackarny,pac jsem zjistila,ze pro deti od 12 nebo 18.mesicu nemaji skoro zadny vyber....

Zitra nas cekaji dalsi nakupy :-)

P.S.:nesnasim ridice autobusu :-(

5 komentářů:

  1. Miluju tvuj styl psani.opet super clanek a ja dekuji za dnesni den:-) mam te rada, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-)
      To me moc potesilo :-)
      Ja si porad rikam,ze se ty me blogy nikomu nelibi,ze jsou divne :-)

      Vymazat
  2. Já jsem tady prvně a moc mě to celé tvé nsažení chytlo :) a obdivuju. Snad časem budu obdivovat i sama sebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji moc,samozrejme,drzim moc palecky,aby to bylo,co nejdrive :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...