středa 3. října 2012

NA DETSKEM HRISTI

Dnes jsme se po dlouhe dobe videli s moji dlouhodobou kamaradkou Jancou z moravy.Zname se od malicka,vyrustali jsme spolu :-)

Stravili jsme spolu s Vikinkou na detskem hristi,kam jsem se rozhodla ted uz chodit kazdej den.Vetsinou jsme chodivali k nam za panelak,ale ted,kdyz zase zacala skolka a skola,tak je to tam sileny a maminky s malymi detmi maji obcas strach tam nechat deti pobihat,aby se jim neco nestalo a je to tam porad plne a uz se mi i parkrat stalo,ze mi vetsi deti vyhodili Viktorku z houpacky :-(

Proto jsem se rozhodla zmenit hriste-libi se mi na nem ,ze je ohranicene,chodi tam jen same male deti s maminkami,je tam velike piskoviste,hodne houpacek,klouzacek atd.
Dnes jsme tam byli po delsi dobe a Vikinka se mi na nem krasne unavila.Neustale behala sem a tam,stridala piskoviste s houpackama a hrala si s jinymi detmi.Je hodne pratelska a ma rada deti.Mam z toho radost a jsem rada,ze je takova,ze se s kazdym rozdeli a ze i jinym detem sama pujci hracky,aby si s ni hrali :-)
Rikala jsem si,ze se ji bude libit i ve skolce....no,to ale uvidime az za rok a trictvrte,teprve vcera mela 15.mesicu a je mozne ,ze se to jeste vse zmeni :-)Nechame se podat......

MALA OCHUTNAVKA :


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...