sobota 6. října 2012

KUSKUS SE ZELENINOU A KURECIM MASEM

Dnes jsem podruhe jedla kuskus a po dnesku jsem si ho zamilovala a rekla bych,ze mi chutna vice,jak ryze :-)JE TO OPRAVDU MNAMKA A ZARAZUJI HO DO SVE KUCHYNE :-)

Ve svem dietnim jidelnicku jsem mela mit na obed kuskus se zeleninou a kurecim masem.Nikdy jsem nic takoveho nevarila,tak jsem nakoukla na netu do topreceptu a objevila jsem tam tento recept,tak jsem ho pouzila,ale jen pozmenila po svem,pac bohuzel mi doma chybeli ingredience,co tam puvodne meli byt.No ale vubec nevadi,pac i ta moje verze byla k jidlu a byla to mnamka :-)

Doporucuji vyzkouset :-)
Pochutnala si i moje 15.mesicni holcicka,takze vhodne pro deti :-)

Suroviny:

Kuskus cca 250g
červená paprika,3 rajčata (větší),cuketa
kuřecí stehenní ř. cca 5 ks
vývar nebo rozpuštěný bujón(zeleninový n.hovězí)
sójová om.

Postup

Na panvi na trosce oleje osmazime na kosticky nebo nudlicky kureci maso.Pridame cuketu,papriku,rajce a par minut dusime,do zmeknuti.ochutime sojovou omackou,pepre,soli.
Jako prilohu si uvarime kuskus(podle navodu na krabicce)
Pote,co mame kuskus uvareny,tak muzeme smichat se smesi masa a zeleniny nebo podavat zvlast.
Vhodne i pro deti :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...