pondělí 8. října 2012

JIDELNICKY SOBOTA-PONDELI

Dlouho jsem se neozvala a dnes uz po mne byla shanka,tak jdu na to.Konecne mam chvilku......pritel mi opet odjel do prace a mala mi spinka.

Sobotni den jsem stravila v zoo Troja v Praze.Byla jsem pet hodin v pohybu-prosli jsme celou zoo a neustale jsem musela behat za malou,pac nechtela a hlavne nevydrzi sedet v kocarku :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-chleb,maslo,sunka,rajce
svacina-banan,siluette chlebicky
obed-kuskus,zelenina,kureci maso
svacina-mandarinka,siluette chlebicky
vecere-zbytek z obeda(kuskus,zelenina,kureci maso)
tekutiny-korunni
pohyb-domaci aktivita,zoo


Nedele

Vcerejsi den jsem stravila celej den doma.....mala mi onemocnela,a venku s e nam silene ochladilo a prselo.Bohuzel uz nam zacal podzim.....Celej den jsem se venovala domacnosti a male,pritel byl zase v praci.

MUJ JIDELNICEK
snidane-chle,maslo,sunka,rajce
svacina-mandarinka
obed-brambor,veprova jatra na fazoli a rajcatovem protlaku
svacina-oplatek milk cream
vecere-kureci parek,horcice,chleb

A mame tu dnesni den :-)
Cele dopoledne,teda po snidani jsem se vydala na nakupy-DM,kaufland,zbytek dne jsem stravila doma a opet se venovala male a domacnosti.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-kureci parek,horcice,chleb
svacina-pecivo
obed-tortila s kurecim masem a zeleninou a dresinkem
svacina- -------------------------------------
vecere-tortila s kurecim masem,zeleninou a dresinkem
tekutiny-voda slimetkou
pohyb-dopoledni nakupy,domaci aktivita a mala 






Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...