čtvrtek 11. října 2012

DYNOVA POLEVKA

Dobre odpoledne,uz dlouho mi par kamaradek doporucovalo si udelat dynovou polevku a kdyz je ted dynovy mesic,tak i ja jsem si ji zaradila do jidelnicku.

muj vytvor -mnam,mnam,mnam :-)

Nikdy jsem ji doma nemela a timpadem jsem nevedela,jak se vari takova dynova polevka,tak jsem jako vzdy pouzila inspiraci na netu a objevila jsem tam tento recept a musim vam ho vsem doporucit,pac je opravdu vynikajici a ja si s malou na polevce pochutnala :-)

Výborná dýňová polévka

45 min | polévka | 4 porce | holandská kuchyně | vegetariánský recept 
Výborná dýňová polévka vhodná i pro vegetariány.

Postup přípravy receptu

Oloupanou cibuli nakrájíme na kostičky a osmahneme dozlatova na oleji. Přidáme na kostičky nakrájenou dýni a zalijeme vývarem. Necháme 20 minut povařit, dokud dýně nezměkne. Po uvaření polévku odstavíme a necháme vychladnout.

Dýňovou polévku rozmixujeme a ochutíme pepřem, solí, kari kořením a sladkou smetanou. Vše dáme zpět na mírný oheň a ještě chviličku povaříme.

Výbornou dýňovou polévku podáváme se lžičkou kyselé smetany a na talířku zdobíme čerstvou pažitkou a nasekanou bazalkou.

Ingredience

 1 kg dýně 
1 ks cibule 
olej 
1 l kuřecí nebo zeleninový vývar
NA OZDOBU

 čerstvá bazalka,čerstvá pažitka , kyselá smetana
PODLE CHUTI

 sůl , mletý černý pepř , sladká smetana  ,kari koření¨


(zdroj vareni.cz)



Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...