čtvrtek 11. října 2012

CVICICI DEN+CTVRTECNI JIDELNICEK+VAZENI

Preji vam pekny vecer:-)
Tak dnes jsem po tydnu stoupla na vahu a byla jsem sama na sebe nastvana,pac misto,aby mi vaha klesla,tak mi stoupla o 700g :-(Chvilku jsem z toho byla spatna,ale pak jsem si rekla,ze to muze byt voda atd.,byla jsem rano i nejaka nafoukla..........,takze jsem si dnes dala zase do tela(po dlouhe dobe).
Mala je porad nemocna,tak jsme cely den byly doma,tak jsem se zabavila velkym uklizenim a cvicenim.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-michana vajicka,lneny chleb,ledovy salat
svacina-par lzicek ochuceneho jogurtu
obed-dynova polevka(viz recepty)
svacina-banan
vecere-spenat,platek duseneho veproveho masa

tekutiny-ovocny caj,kava s mlekem,voda s limetkou
pohyb-15 minut rotoped ,domaci aktivita,pohyb kolem ditete,20 sklapovacek,20 drepu,20 damskych kliku

pocity-z dneska mam konecne poradnou radost a jen tak dal :-)









2 komentáře:

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...