čtvrtek 18. října 2012

CTVRTEK-JIDELNICEK,CVICENI

Preji vam mili ctenari krasny ctvrtecni vecer :)Vcera jsem se spletla  s tim merenim :-(,mam ho  az zitra,v patek.
Dnesni den jsem mela fakt zahul.....mala ma nejspis zlobici tyden,tak jsem od rana kolem ni jen a jen skakala...no je proste moooooc hyperaktivni.
Dnes jsem se do toho meho hubnuti obula a jsem spokojena se svymi vysledky.Vse,co jsem snedla,jsem si navazila a peclive zapsala do jidlokoucinku,takze mi i semaforky hlasili,kde jsem udelala chybu a naopak,co jsem udelala spravne.V dalsich dnech s tim budu takhle pokracovat a podavat vam me vysledky.
Jinak jsem se cele dopoledne venovala male a domacnosti,po obede jsme se sli projit a probehnout na hriste,kdyz nam tak krasne svitilo slunicko.Doufam,ze zase nebudeme nemocny.

A copak jsem dnes papala cely den?
MUJ JIDELNICEK:
snidane-cerealni chleb,pomazankove maslo,sunka,rajce
svacina-pulka bananu
obed-ryze,kure,okurek
svacina-ochuceny jogurt
vecere-uzena makrelova fileta,cerealni chleb,rajce

tekutiny:tepla voda s limetkou,studena voda s limetkou,kava s mlekem,sklenice tangu

pohyb:domaci aktivita,kolem ditete,15.minut rotopedu

pocity:jsem mooooooocccccc zvedava na zitrejsi vazeni





PREJI KRASNOU DOBROU NOC :-)



6 komentářů:

  1. Tvuj dnesni jidelnicek se mi moc libi, Moni. Nemam slov, jsi uzasna:-))

    OdpovědětVymazat
  2. no ta snídaně je teda fakt hrozně málo, ta by měla být základ dne.
    kuřecí stehno je moc tučný a sladký jogurt k odpolední svačině taky není moc ok.
    takhle třeba rychle zhubneš ale pak se dostaví jojo efekt. a to ti potvrdí i Havlíček s Cajthamlovou, že hubnutí při cca 5000Kj je k ničemu

    OdpovědětVymazat
  3. Ale Monča už zhubla 12kg a takhle jí:-)) Takže na ní to platí

    OdpovědětVymazat
  4. jim tak po celou dobu,co hubnu a to uz 4.mesice....mam dole 12kg....je fakt,ze ted s emi to zastavilo,ale diky male s emoc nedostanu ke sportu,beham jen kolem ni a domacnosti :-(obcas si zasportuji....snidani si budu po dnesku navysovat,pac jsem po ni mela hlad :-( a prijem si budu take zvysovat,pac ted si uz konecne aspon 3x do tydne zacvicim.......a zkousela jsem uz nejake jidelnicky od vyzivovych poradcu a akorat me po nich bolel zaludek a mela jsem krece v brise.......snazim se jist tak nejak,aby me to neohrozilo a jsem spokojena.....jim vesmes vse,jen jsem ze sve stravy odstranila slozky,po kterych se nejvice pribira......delam vse proto,aby se jojo efekt neobjevil....jinak si vse vkladam do jidlokoucinku,abych si hlidala hodnoty,ktere potrebuji....

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...