sobota 13. října 2012

BRAMBOROVA KASE,UZENE MASO V MOJI VLASTNI STAVE

Dobry pozdni sobotni vecer :-),ktery se nam uz pomalu chyli ke svemu konci...
Dnes jsem se rozhodla na sobotni obed udelat uzene maso...pritel ho miluje :-)i ja,ale davam si ho v hodne malem mnozstvi kvuli me vaze .....vsak vite :-)
Puvodne jsem si vymyslela,ze udelam uzeny den(uzenou polevku,krenovou omacku s knedlikem,uzenarske spizy),ale bohuzel jsem doma nemela potrebne ingredience,tak jsem udelala recept z uzeneho a co dum dal :-),takze spise takovou rychlovku,ale povedlo se a chutnala cele rodince,ze ji i dokonce mala spapala celou bez me pomoci :-D

INGREDIENCE.
-jakekoliv uzene maso
-steak koreni
-mleta paprika
-pepr
-olej

brambory,mleko,maslo,tycovy mixer na bramborovou kasi :-)

POSTUP:
Z uzene ho masa si udelame platky,ktere posypeme steak korenim,peprem a mletou paprikou.Na rozehratem oleji z obou stran opeceme a podlijeme vodou a varime do zmeknuti,aby se nam vyvarila voda a zustala nam jen uzena ochucena stava.
Podavame s brambory a hranolky nebo bramborovou kasi .

2 komentáře:

  1. Dobrý den, od zítra chci začít a jste taková moje inspirace co jse koukám na vaše denní jidelníčky :) Jen se chci zeptat na tohle jídlo, to jse vlezu do těch tabulek stímhle jídlem?? Mi připadá tučné ale pokud se pletu budu ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobry den,to me tesi :-)S timhle jidlem se do tabulky urcite nevlezete.Misto bramborove kase radsi zvolte zeleninu nebo brambory a zeleninu.Tohle byl muj hrich :-(,ale nastesti me to nijak neohrozilo :-)S tou kasi jsem udelala blbost,pac ta ma v tabulce hodne KJ.Preji hodne uspechu v hubnuti :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...