středa 10. října 2012

ACHJO...ZASE TA NEMOC :-(

PEKNY VECER,
venku se nam udelal podzim a moje mala Vikinecka to samozrejme odnesla nemoci :-(Jeste v sobotu jsme si uzivali v zoologicke zahrade,kdyz bylo cca 25°C a v nedeli uz se ji objevila rymecka ....zacali jsme tedy hned odsavat,ale s tou odsavackou,kterou jsme do dneska pouzivali,tak to moc neslo a Vikinka se branila.Uz od narozeni nesnasi,kdyz ji odsavame nosanek nebo do neho kapeme kapicky,to je vzdy rev.....no,ale udelat se to musi:-( Nechci,aby trpela jako ja na problemy se zanety dutin a zanety prudusek.Ted uz to nemam tak hrozne,ale jako dite jsem si vytrpela a  dokonce az tak,ze me ty nosni dutiny museli propichovat....od te doby uz s tim ani problem ale nemam.
tuto odsavacku na vysavac doporucuji :-)

Porad jsem tak patrala po tom,proc jsem mivala takove problemy a usoudila jsem,ze v te dobe,co jsem byla ja male miminko,tak neexistovali takove odsavacky,jako jsou ted....ted zapnete vysavac a pomoci hadicek na vysavac krasne nosanek malemu diteti odsajete.Bohuzel i u toho rveme,ale je to nekolikanasobne lepsi nez obycejne odsavacky za par korun,takze vsem maminkam doporucuji odsavacky na vysavac,pac je to rychle a ucinne odsavani a vase dite je spokojene,lepe se mu dycha :-)

Bohuzel,se nam ale dalsi den(vcera objevil kasel).Pres den to nebylo tak strasne,ale jakmile mala vecer usla,tak to zacalo :-(Celou noc jsme nespali  a jen jsme se davili :-(Chudinka tolik trpela,ze jsem se vedle ni i rozbrecela a rano jsem ji okamzite vzala k dr.Nastesti to je jen z rymecky a nesedlo ji to na prudusky atd.,takze jsem trosku klidna.....
No,ale na to,ze mala ma 15.mesicu,tak na to jeji nachlazeni dostala tolik leku,ze jsem rikala,kolik jich bude brat za bude starsi a onemocni?Jen pres den ma uzivat dvoje kapky,pak kapicky do nosanku a na spinkani si ma dat 3 druhy kapicek-to je hruza a to je jen zachlazena :-(Opravdu me uplne desi kolik leku musi mit takove male dite......
tolik leku ma me 15.mesicni dite pri nachlazeni :-(

odsavacka ,s kterou jsme zacinali-vubec nesplnuje to,co ma-nedoporucuji

A JAK REAGUJI VASE DETI NA ODSAVANI RYMECKY?


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...