úterý 11. září 2012

VÝBĚR TABLETU

Dnes dosel pritel z prace a vyhrkl na me,jestli si nechci poridit tablet,kdyz porad brouzdam denne po netu a kolikrat nemam cas se dostat na notasek,kdyz jsem v jednom kole a  venuji se Viktorce a domacnosti.
Moje reakce?Koukala jsem na nej a neverila jsem svym usim :-)

No a ted uz nejakou dobu sedim u notasu, hledam nejakej levnej a dobrej typ tabletu,jakej by se mi mohl tak asi libit,a vubec nevim,kterej si vybrat,pac vsechny jsou krasne.

Mohl by mi prosim vas nekdo doporucit nejakej typ tabletu,velikost,cenu?

Zajimali by me vase nazory na ruzne druhy tabletu a jak vyhovuji vam?

Moc dekuji za komentare :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...